زوجهای دوگان صریحی از قاب های گابور

پایان نامه
چکیده

فرض کنید که {gn ;n??} یک مجموعه مولد از توابع وb>0 باشند. خواص قاب را برای سیستمی از توابع داده شده به صورت مدولاسیون این دنباله از توابع یعنی{embgn ; m,n??} در نظر گرفته و شرایطی را می یابیم که این سیستم یک قاب با دوگان هایی به فرم{embhn ; m,n??} است کهhn با یک فرمول صریح داده شده است. همچنین نتایج در مواردی به کار می روند کهgn ها یک b-اسپلاین باشند. به علاوه نشان داده می شود در یک فضای هیلبرت دنباله های بسل به یک جفت قاب دوگان گسترش می یابند. این روش در مقایسه با توسیع دنباله های بسل به قاب های چسبان سروکاری با محاسبه ی ریشه ی مجذور عملگرها ندارد. در ادامه مثال های ساده ای بیان میشود که نشان می دهد توسیع یک جفت قاب دوگان از نظر محاسباتی کارآمدتر از توسیع قاب چسبان است. همچنین دنباله های بسلی را در نظر گرفته می شود که شاختار گابور دارند و ثابت می شود این دنباله های بسل گابور به یک جفت قاب دوگان گابور گسترش می یابند و اگر مولدهای دنباله های بسل گابور دارای تکیه گاه فشرده باشند مولدهای قاب های دوگان نیز می توانند با تکیه گاه فشرده انتخاب شوند.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

شناسایی دوگان های غیر کانونی قاب های گابور

فرض کنید g تابعی تکیه گاه فشرده باشد به طوری که انتقال های صحیح آن افرازی واحد تشکیل دهند. ثابت می کنیم به ازای پارامترهای انتقال و مدولاسیون مناسبی، تابع g مولد یک قاب گابور است و مولد دوگان غیر کانونی مانند h دارد که از ترکیبات خطی متناهی انتقال های صحیح g تشکیل شده است و ضرایب این ترکیبات خطی به طور صریح داده شده اند. در ادامه به معرفی ساختاری صریح برای زوج های مولد دوگان قاب های گابور می...

15 صفحه اول

تولید قاب گابور با توابع مشخصه

به منظور داشتن یک قاب گابور برای یک فضای هیلبرت دو مساله وجود دارد. مساله اول، مشخص کردن رده توابعی است که می توانند به عنوان یک تابع پنجره ای برای یک قاب گابور بکارروند و مساله دوم اینکه با چه شرایطی روی a,b دستگاه گابور یک قاب گابور تشکیل می دهد؟ در این پایان نامه مساله abc,مورد بررسی قرار گرفته است.

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

دانشگاه تربیت معلم - سبزوار - دانشکده ریاضی و کامپیوتر

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023